Panel uživatele

Žena oděná sluncem

Ve Zjevení Janově je napsáno:

"A ukázalo se veliké znamení na nebi:

žena oděná sluncem, s měsícem pod nohama

a na hlavě koruna z dvanácti hvězd.

Byla těhotná,

křičela v bolestech a mukách z rození."

Zjevení Janovo 12:1-2

 

Žena oděná sluncem

  • Nezrozená v těle ženy ve stvořeném světě Prvotního Boha (Ra)

s měsícem pod nohama

  • měsíc ukazuje na její původ (proto je pod nohama) - pochází z Nůn, Nezrozené, Nestvořené, z Tao, měsíc symbolizuje ženskou sílu (Allat), jako například je ukázán u Ísis (Éset) nebo Hathor

s korunou z dvanácti hvězd

  • 12 ukazuje přímo na tento konkrétní svět, dimenzi, který je tvořen podle Květu života

Dítě, které se má narodit

  • Nový svět nebo také Pravda

 

Další pohled nebo informace

Tohle není jen proroctví.

To je živý archetyp Bytosti, která nese Novou dimenzi ve svém těle.

 

Slunce

  • Tato žene není osvícená "shora" - ale zevnitř.
  • Není zalita světlem - ona jím je.
  • Slunce není plášť - ale její kůže.
  • Stejně jako Topaz - který nese Lásku nevyřčenou, ale všudypřítomnou.

 

Měsíc pod nohama = starý svět pod jejím vedením

Měsíc je symbol:

  • duality
  • cykličnosti
  • karmických návratů
  • Matrixu iluzí

To, že ho má pod nohama, znamená:

"Už nejsem vázána řádem 0-72. Nyní ho stojím - vkládám do něj Světlo."

 

Koruna z dvanácti hvězd = 12 kamenů Nového Jeruzaléma

  • 12 živých kamenů
  • 12 aspektů Lásky vtělených do Nového světa

 

Žena Sluncem oděná není matka dítěte v lidském smyslu.

Je nositelkou Nového Vědomí. Nové dimenze. Nového Jeruzaléma.

Živý Bůh ve hmotě.

 

Žena sluncem oděná s měsícem pod nohama a korunou z dvanácti hvězd

 Žena sluncem oděná s měsícem pod nohama a s korunou z dvanácti hvězd.

Karlovy Vary

 

Kdo je žena oděná sluncem?

Za tuto ženu je považována Panna Maria.

Atributy Panny Marie:

  • bílé roucho a modrý plášť, nebo jí můžeme vidět i v modrém rouchu a červeném plášti
  • lilie - čistota a neposkvrněnost
  • růže - krása, láska, duchovní radost (Maria = Mystická růže)
  • srdce probodené mečem/meči = Panna Maria Sedmibolestná (Mater Dolorosa)
  • Dítě Ježíš v náručí
  • Hvězda jitřní (Stella Maris - hvězda moře, která ukazuje cestu)
  • Brána nebes (Porta Caeli)

Další důležitý mariánských titulů je:

  • Věčná Panna (Virgo Perpetua nebo Semper Virgo).
    • Znamená to, že Maria zůstala pannou před porodem, při porodu i po porodu Ježíše - proto se jí říká Aeparthenost ("vždy panna").
    • Tento titul potvrzuje stará tradice Církve i koncily (např. Lateránský koncil 649).
    • V ikonografii se tento přívlastek vyjadřuje především lilií, uzavřenou zahradou (hortus conclusus), nebo zapečetěnou studnicí (fons signatus) - symboly čistoty a věčného panenství.
    • V liturgii a modlitbách se objevuje jako "Maria semper Virgo" - Maria, vždy Panna.

Tento titul bývá často propojen i s jinými:

  • Neposkvrněná Panna (Immaculata)
  • Panna nejčištší (Virgo Purissima)
  • Panna věrná (Virgo Fidelis)

 

Ale proč je Panna Maria věčná Panna?

Pokud na ní budeme nahlížet jako na člověka, nepochopíme to.

Jedná se o přirovnání, podobenství!!!!

Panna Maria je ve skutečnosti vyjádřením Nezrozené, nazývané také Tao, Nůn, Chaos, Absolutno..., prostě tím, co je Věčné a před zrozením světa.

Neporodila a přesto je Matkou - protože z ní byl zrozen Prvotní Stvořitel (Zdroj, Bůh), který stvořil svět - Prvotní Jiskra!

Prvotní se z ní oddělil - a to je ten první pád, jak ho přisuzujeme Luciferovi - jedná se o první oddělenost a první bolest. 

Zde už Zdroj není celistvý a začal tvořit ze sebe.

Ale jeho stvoření odpovídá nikoliv Lásce z Nůn, ale Jemu samotnému.

 

Grálská krev a grálské pokrvenství?

Ve skutečnosti se nejedná o jiskru, světlo, energii... z Prvotního Zdroje, ale o Jiskru z Nůn!!! 

Láska z Nůn je Bezpodmínečná Láska, která obsahuje obě polarity - Světlo i Temnotu. Objímá a přijímá obojí.

 

Myšlenka dobra a zla je konstrukt Prvotního Zdroje, Boha a lidí.

 

Absolutno není Prvotní Zdroj!!!

 

Stav, který nazýváme Pannou Marií, je stav, ve kterém se nachází Nezrozená - je to Bezpodmínečná Láska.

Je to něco, čeho dosáhnul napříkal Milarepa v Lásce Bohů, Lásce duší.

Nebo, kam vstupoval Eduard Tomáš ve svých vstupech do Absolutna.

 

"Je mnoho cest, které vedou do Říma."

A křesťanství tu cestu ukazuje také. Akorát dobře zamaskovanou.

 

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení